circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Абоненти “Запоріжгазу” отримали від керівництва підприємства подарунки

21.05.2019, 13:30

text
Поділитися:

День вишиванки відзначали й працівники “Запоріжгазу”. Не тільки самі долучилися до свята, а і влаштували акцію для своїх абонентів. Кожен запоріжець, який завітав до центру обслуговування клієнтів у вишиванці та зареєструвався в “Особистому кабінеті”, отримав від керівництва приємний подарунок.

Таку акцію “Запоріжгаз” проводить не вперше. Так хочуть не лише заохотити запоріжців цінувати свої традиції, але й налагодити взаєморозуміння зі своїми клієнтами. Наразі “Запоріжгаз” переходить на нову систему обслуговування абонентів. Вона простіша та дозволить вирішити усі питання за лічені хвилини. Для цього необхідно стати в електронну чергу та дочекатись вільного оператора.

Після цього кожен запоріжець, який має питання щодо нарахування чи тарифу, може вирішити їх у оператора. Така система обслуговування клієнтів досить швидка, кажуть працівники компанії. Втім наголошують: вирішити усі газові питання запоріжці можуть й онлайн, не виходячи з дому.

Наразі у місті є три таких центри: на Правому Березі — вулиця Інженерна, 1, у центрі Запоріжжя — вулиця Святого Миколая, 6, та Південне Шосе, 52. Такі ж центри найближчим часом мають відкрити і в районах області – у Бердянську, Токмаку та Кам’янко-Дніпровці.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: