Муніципальний телеканал м. Запоріжжя
День вишиванки відзначали й працівники “Запоріжгазу”. Не тільки самі долучилися до свята, а і влаштували акцію для своїх абонентів. Кожен запоріжець, який завітав до центру обслуговування клієнтів у вишиванці та зареєструвався в “Особистому кабінеті”, отримав від керівництва приємний подарунок.
Таку акцію “Запоріжгаз” проводить не вперше. Так хочуть не лише заохотити запоріжців цінувати свої традиції, але й налагодити взаєморозуміння зі своїми клієнтами. Наразі “Запоріжгаз” переходить на нову систему обслуговування абонентів. Вона простіша та дозволить вирішити усі питання за лічені хвилини. Для цього необхідно стати в електронну чергу та дочекатись вільного оператора.
Після цього кожен запоріжець, який має питання щодо нарахування чи тарифу, може вирішити їх у оператора. Така система обслуговування клієнтів досить швидка, кажуть працівники компанії. Втім наголошують: вирішити усі газові питання запоріжці можуть й онлайн, не виходячи з дому.
Наразі у місті є три таких центри: на Правому Березі — вулиця Інженерна, 1, у центрі Запоріжжя — вулиця Святого Миколая, 6, та Південне Шосе, 52. Такі ж центри найближчим часом мають відкрити і в районах області – у Бердянську, Токмаку та Кам’янко-Дніпровці.
19.03.2021, 09:13
19.03.2021, 10:28
06.04.2021, 10:33
23.03.2021, 09:16
02.04.2021, 15:12
06.04.2021, 10:10
01.04.2021, 18:42
07.04.2021, 08:25
05.04.2021, 09:43
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: