circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Контакт-центр «15-80» запроваджує нові канали прийому скарг

30.01.2018, 10:34

text
Поділитися:

Запоріжці все активніше користуються можливостями порталу міського контакт-центру «15-80», який знаходиться за адресою https://1580.zp.gov.ua/ . Про це розповів директор комунального підприємства «Центр управління інформаційними технологіями» Юрій Орєшкін.

Відзначимо, якщо раніше запоріжці могли додзвонитися до служби «15-80» тільки за однойменним телефоном, то за останній час ситуація змінилася в кращу сторону. Працюють телефони (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80.

– Якщо раніше був тільки телефон, то тепер створений та успішно працює портал міського контакт-центру. Кількість користувачів за останній час збільшилася в чотири рази. Вона поки досить невелика, але становить вже близько дев’яти тисяч. У період старту опалювального сезону близько 45% заявок ми отримували через портал, – зазначив Юрій Орєшкін.

За словами директора КП «Центр управління інформаційними технологіями», реєстрація на порталі «15-80» відкриває запоріжцям додаткові можливості. Зареєструвавши свій аккаунт в «Особистому кабінеті» мешканець зможе користуватися низкою сервісів. В результаті в автоматичному режимі можна буде отримувати інформацію про проведення у будинку планових роботах, з термінами завершення, заплановане відключення електроенергії, водопостачання і так далі.

Також контакт-центр планує збільшити кількість операторів, що працюють в зміну. Зараз завершується необхідна підготовча робота. Як зазначив Юрій Орєшкін, це дозволить скоротити час, протягом якого запоріжці чекають відповіді оператора на телефонний дзвінок.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: