circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Міський голова закликав керуючі компанії активніше реагувати на звернення запоріжців

10.09.2019, 14:13

text
Поділитися:

«Запоріжремсервіс», «Наше місто» покращили реагування на звернення запоріжців, які стосуються питань житлово-комунального господарства. Хоча є ще над чим працювати. У той же час є питання до керуючої компанії «Місто для людей». Показники взаємодії з контакт-центром «15-80» та громадянами покращилися, але недостатньо.

Робота комунальних підприємств, районних адміністрацій, департаментів, управлінь міської ради, керуючих компаній з заявками, які надходять від запоріжців. Підвищення її ефективності. Взаємодія з контакт-центром «15-80». Ці питання розглядалися під час наради, яку сьогодні провів міський голова Володимир Буряк.

У нараді взяли участь представники департаментів, управлінь, районних адміністрацій міської ради, комунальних підприємств, керуючих компаній. Керівник КП «Центр управління інформаційними технологіями» Юрій Орєшкін проінформував про результати роботи контакт-центру «15-80» за серпень.

– Реагування на заявки громадян у рамках регламенту – один з головних показників роботи департаментів, управлінь, районних адміністрацій, комунальних підприємств. Серед районних адміністрацій за попередні періоди найгірші показники у Вознесенівському та Дніпровському районах. Нагадую, що нещодавно було змінено голову Дніпровського району. Сьогодні представлю нового керівника Вознесенівського району, – зазначив Володимир Буряк.

Найбільше звернень громадян вже традиційно стосуються житлово-комунального господарства. Більшість з них контакт-центр направляє для виконання керуючим компаніям. Але тут є певні проблеми. У тому числі і з виконанням їх у встановлений регламентом строк.

Більше всього зауважень до «Міста для людей». Представники компанії зазначають, що заявки виконують, але часто із запізненням. Є проблеми і з своєчасним інформуванням контакт-центру та громадян про виконані роботи. Юрій Орєшкін висловив думку, що ситуацію можна покращити. Перш за все за рахунок вирішення керуючою компанією низки організаційних питань.

– Сьогодні ми зібрали нараду не для того, щоб визначити кращих або гірших. Головне завдання – зрозуміти, які шляхи вирішення проблеми існують. Адже показники роботи покращуються, але цього недостатньо. Саме тому за 3-4 дні хотів би бачити від керуючої компанії шляхи покращення роботи з заявками громадян. Для того щоб досягти хоча б рівня інших компаній, – сказав Володимир Буряк.

Міський голова наголосив, що керуючі компанії, комунальні підприємства, виконавчі органи міської ради мають активно співпрацювати з громадянами. Запоріжці не повинні залишатися один на один з проблемою після надходження заявки до контакт-центру. Їх необхідно своєчасно інформувати про виконання робіт, строки завершення та інше. Багато що залежить від рядових працівників, майстрів керуючих компаній.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: