circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

На Запоріжжі не змогли з першої спроби обрати новий слоган області

22.10.2020, 08:36

text
Поділитися:

Заступник голови облдержадміністрації (стажування) Олександр Свистун провів засідання за «круглим столом» з питань розвитку туристичної галузі Запорізької області. У засіданні також взяли участь директор Департаменту культури, туризму, національностей та релігій облдержадміністрації Владислав Мороко, члени робочої групи з розробки Стратегії розвитку туризму Запорізької області, залучені експерти.

Учасники засідання обговорили результати конкурсу слоганів та результати розробки візуального бренду Запорізької області.

З 6 по 16 жовтня на конкурс слоганів було надіслано 94 пропозиції, деякі з них повторювалися. Відбір слоганів відбувався шляхом голосування членів робочої групи, за результатами якого найбільшу підтримку отримали такі варіанти:

Запоріжжя – у серці назавжди (9 схвалень);
Запоріжжя – величність минулого, історія майбутнього! (5 схвалень);
Залізне серце України (4 схвалення);
Край з характером! Побачимось? (4 схвалення);
Тут починалась Україна (4 схвалення);
Море і Січ – подих сторіч (4 схвалення);
Запорізький край – туристичний рай (4 схвалення).
Проте, на думку експертів, не один із запропонованих варіантів не відображає у повній мірі туристичну привабливість області, тому не може претендувати на перемогу. У зв’язку з чим конкурс буде запущено повторно. Також Олександр Свистун розвінчав декілька фейків, які почали з’являтися навколо проведення цього конкурсу та створення бренду Запорізької області загалом.

У соціальних мережах розповсюджуються не правдиві фейки стосовно цього конкурсу. Я хочу пояснити, що відбувається насправді, щоб не розповсюджувати чиїсь домисли. По перше, ми запустили проєкт щодо створення брендінгу Запорізької області. При цьому, жодної копійки з обласного бюджету не було використано. Насамперед, це соціальний проєкт, до якого долучилась активна молодь. По друге, деяким запоріжцям не сподобались кольори, з якими асоціюється Запорізька область. За результатами опитування, до трійки лідерів потрапили зелений — 51%, жовтий — 42% та блакитний — 33%. У цьому опитуванні взяли участь понад 3 тисяч респондентів. Жодних підстав вважати результати соціологічного опитування некоректними, у нас немає. Я нагадаю, що основна мета цього проєкту – підвищити туристичну привабливість Запорізької області та разом створити такий символ, який би відокремлював Запорізьку область серед інших регіонів. Тому оголошується рестарт конкурсу. Конкурс продовжено та пропонується долучитися до участі всім охочим. Давайте продовжимо цю роботу разом, – звернувся Олександр Свистун.

Про початок та термін проведення конкурсу буде додатково повідомлено.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: