circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

На Запоріжжі ремонтують залізничну інфраструктуру

01.02.2019, 10:42

text
Поділитися:

Розвиток залізничної інфраструктури є одним із пріоритетних напрямків діяльності регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця».

З метою підвищення якості обслуговування, ефективності роботи залізниці та попиту на регіональні перевезення у 2018 році регіональною філією «Придніпровська залізниця» проведено значну роботу.

Так, Мелітопольське локомотивне депо підготовлено до експлуатації тепловоза ТЕЗЗАС «ТРИЗУБ» виробництва GENERAL ELECTRIC USA. Зокрема, проведено ремонт колійного господарства, виконано технологічну підготовку цехів до прийому локомотивів, підготовлено склади та приміщення для персоналу, який обслуговуватиме нові локомотиви, модернізовано системи роботи з мастилом. Для роботи на нових тепловозах пройшли навчання 38 локомотивних бригад та 20 ремонтників.

Першими результатами роботи нового тепловоза ТЕЗЗАС «ТРИЗУБ» уже є збільшення середньодобового пробігу на 11,7%, середньодобової продуктивності – на 7,1% та технічної швидкості – на 1,6%. При цьому витрати дизельного палива зменшено майже на 20% на добу.

Напрямок Запоріжжя – Комиш Зоря на сьогодні є стратегічним та основним коридором у сполученні азовських металургійних комбінатів з підприємствами всієї України, котрі використовують металургійну продукцію.

Одноколійний металевий міст через річку Мокра Московка, розташований на залізничному напрямку Запоріжжя – Комиш-Зоря, був побудований у 1903 році. За час експлуатації його двічі було зруйновано. Востаннє міст капітально ремонтували в 1948 році.

За власні кошти регіональної філії «Придніпровська залізниця» здійснено капітальний ремонт мосту із застосуванням новітніх технологій монтажу прогонових споруд. Капітальний ремонт дозволив підвищити такі показники як: швидкість руху поїздів з 40 км/год. до 80 км/год., пропускну спроможність дільниці до 30 пар поїздів на добу та максимально допустиме навантаження на міст із 24 тонн до 34 тонн на вісь. Змонтовано дві нові металеві прогонові споруди, укладено 88 погонних метрів залізобетонних плит безбаластного мостового полотна. Повністю відновлено залізничну інфраструктуру ділянки. Термін експлуатації реконструйованого залізничного мосту збільшено на 50 років.

Крім цього, регіональною філією «Придніпровська залізниця» на станції Комиш-Зоря укладено три додаткових приймально-відправних колії та дев’ять комплектів стрілочних переводів. На 327 км перегону Магедове – Комиш-Зоря побудовано роз’їзд, обладнаний сучасними мікропроцесорними пристроями СЦБ та зв’язку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: