circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

На запорізькому Туристичному бізнес-форумі обговорили перспективи внутрішнього туризму

20.11.2017, 10:50

text
Поділитися:

У Запоріжжі завершився Туристичний бізнес-форум. У програмі другого дня були панельні дискусії, «круглі столи», робота медіа-центру та кулінарні майстер-класи. Одна з головних тем, яку обговорювали учасники та гості бізнес-форуму: «Розвиток туристичного бізнесу в Україні та світі. Тренди внутрішнього і в’їзного туризму на 2018 рік», повідомляє прес-служба мерії.

Як розповів один з віп-спікерів форуму, Голова Асоціації Індустрії Гостинності України Олександр Лієв, за останні роки попит на туристичному ринку істотно змінився. Якщо в 80-90-х роках середня відпустка була 30 днів, то сьогодні її тривалість 5-7 днів. Якщо 30 років тому в році було два туристичних сезони (зима і літо), то сьогодні їх 52 – за кількістю уїк-ендів. Також змінився вік туристів, нині 50% подорожуючих людей – це молодь і 32% люди середнього віку. Крім цього набирає популярність відпочинок сім’ями і великими компаніями друзів. Також сьогодні користуються попитом подорожі для незаможних ділових жінок і подорожі для створення унікальних, гарних фото.

Одним із трендів сучасного туризму Олександр Лієв назвав продажу турів онлайн. Для цього повинні бути створені привабливі фото- і відео – матеріали. Що стосується реклами турів, то якщо раніше найбільш ефективною була реклама через ЗМІ, то сьогодні – через конкретну людину, оскільки практично кожен є учасником тієї чи іншої спільноти: групи вайбер, соцмереж, форуму, громадської організації та ін. Довіра учасників спільноти до знайомої людини більше, ніж до ЗМІ. На ці потреби повинні бути орієнтовані туроператори при створенні і продажу туристичного продукту. А ще, на думку Олександра Лієва, туроператорам потрібно розуміти, що туризм – це та сфера, де конкуренти повинні бути партнерами.

У панельній дискусії взяв участь і заступник міського голови Анатолій Пустоваров. Він закликав усіх представників туристичного бізнесу Запоріжжя до плідної спільної роботи, головна мета якої – збільшити кількість внутрішніх туристів.

– Мені здається, найголовніший тренд для нас – це конкуренція, яка повинна рухати всіма процесами розвитку нашої туристичної програми і внутрішнього туризму. Запоріжжя має багатий туристичний потенціал, безумовно, щоб до нас приїхати, про нього повинні знати люди за межами міста. Для цього є чимало ресурсів. Має бути яскраве туристичне позиціонування міста, тому наша туристична айдентика, яку ми вчора презентували – така яскрава, позитивна і різноманітна. Однозначно, наш туристичний актив повинен скооперуватися для того, щоб місто Запоріжжя був представлене за межами якомога яскравіше, більше і таким, що запам’ятовується. Ще один тренд – це робота над турпродуктами, над комфортом і доступністю об’єктів. Сьогодні туристична галузь висококонкурентна, тому все, що ми створюємо – має бути високої якості. Всіх представників туристичного бізнесу Запоріжжя я закликаю до кооперації, оскільки ми всі партнери в тому, щоб в Запоріжжі протягом найближчих двох років подвоїлася кількість внутрішніх туристів. Я впевнений, це абсолютно реально, тому закликаю вас до плідної, спільної роботи, – сказав Анатолій Пустоваров.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: