circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Незабаром поблизу Кирилівки почнуть будувати унікальну вітроелектростанцію

27.05.2021, 08:46

text
Поділитися:

Але перед початком робіт громада має побачити комплексний логістичний план робіт. На цьому наголосив голова облдержадміністрації Олександр Старух під час зустрічі з керівниками норвезької компанії NBT, яка планує побудувати на території Якимівської та Кирилівської громад вітрову електростанцію «Зофія».

Директор проєкту «Zophia» Гранас Бернт, віце-президент компанії, директор ТОВ «НБТ Україна» Влад Казак та керівник компанії-субпідрядника Олександр Межевець обговорили із очільником регіону терміни старту проєкту.

Будівництво вітростанцій передбачає перевезення великої кількості вантажів – турбін, бетону, щебеню, тож головне питання для обласної влади – зберегти щойно відремонтовані дороги державного та місцевого значення.

– Ми розуміємо, що такі масштабні проєкти потребують ретельної підготовки, великої кількості погоджувальних процедур та врегулювання проблемних питань. Інвестор також має працювати з людьми у громадах, щоб вони знали, що і як будується на території, де вони живуть. Впевнений, що компанія NBT стане нашим надійним та успішним партнером. На сьогодні головне – відпрацювати логістику всіх дій, дійти порозуміння у роботі, щоб проєкт реалізовувався ефективно, – наголосив Олександр Старух.

За словами Гранаса Бернта, щоб не руйнувати трасу Якимівка-Кирилівка, ремонт якої має завершитись до червня, компанія облаштує 30 км. об їзного шляху через поля. Також норвежці планують прокласти спеціальну технологічну дорогу в обхід с. Вовчанське. Проте, залишається невирішеним головне питання – як перевозити матеріали із Мокрянського та інших кар’єрів на півночі області. Наприклад, для транспортування лише 200 тис. тонн гравію потрібно 10 тис. рейсів вантажівок, які у спеку можуть повністю знищити дорожнє покриття на оновленій ділянці магістралі Харків-Сімферополь.

На думку Олександра Старуха, підрядники мають використовувати залізничний транспорт. Обласна влада, зі свого боку, готова сприяти діалогу компанії із «Укрзалізницею» та залученню до участі у проєкті будівництва ВЕС місцевих виробників кабельної продукції та металоконструкцій.

Гранас Бернт подякував облдержадміністрацію за підтримку та наголосив, що найближчим часом представить доопрацьований логістичний план, який дозволить швидко та з користю для людей втілити у життя масштабний інвестиційний проєкт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: