circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Плавкран «Захарій» завершив свою роботу у Запоріжжі

22.12.2021, 17:55

text
Поділитися:

Найбільший плавкран Європи “Захарій” повертається до Туреччини. Він виконав усі роботи на запорізьких мостах. За допомогою буксирів кран доставляв багатотонні секції з будівельного майданчика у Кривій бухті до місця монтажу. Відстань маршруту становила трохи більше 7 км.

За 11 місяців «Захарій» здійснив 17 рейсів для монтажу тимчасових опор та ригелів, і 12 – із прогоновими будовами. Найважча секція важила 780 тонн. Будова вантового мосту складається з двох частин – верхової і низової. Завдяки роботі у Запоріжжі виросли потужності самого крана – вантажопідйомність збільшили до 800 тонн. А ще – підвищилася майстерність екіпажу. Багато з того, що зробили у Запоріжжі, було в Україні вперше.

Капітан плавучого крана ZAKHARIY (LK-800) Сергій Салагар каже, було не легко. І додає: «Треба було пройти краном за складними фарватерами, між підводними скелями. Головна складність – холод. А зараз треба закачати та викачати баласт, скласти кран у транспортне становище і якнайшвидше відправитися до Херсона”.

З прибуттям «Захарія» до Херсона навігація на Дніпрі буде завершена. Там кран переведуть у морське положення та відправлять на роботу до Туреччини. За сумлінну плідну працю, високий професіоналізм та вагомий особистий внесок у виконання робіт з монтажу секцій прогонової будови та мостових опор фахівці команди плавучого крана отримали грамоти від обласної влади.

Голова облдержадміністрації Олександр Старух зазначив, що «Захарій» знову може знадобитися Запоріжжю. Адже є плани зайнятися реконструкцією проїзної частини греблі Дніпровської ГЕС. Оновлення може початися за рік-півтора, коли закінчаться всі роботи над забезпеченням транспортного сполучення Правого берега з Лівим.

Тим часом на вантовому мосту триває опускання прогонової частини. Нині залишилось не більше 100 мм. На кожній опорі працюють люди, спеціальне обладнання та гідравлічні станції.
Заступник начальника Служби автодоріг Запорізької області Олександр Горбань каже: «Зараз ведуться роботи з опускання опорних частин. Цей процес триватиме приблизно 2-3 дні. Після повного опускання, будуть влаштовуватися деформаційні шви. Далі об’єднають бар’єрну огорожу».

Після опускання на опорні частині будуть регулювати ванти. Згодом на проїзну частину вкладуть асфальт. Відкрити рух на цій ділянці планують на початку наступного року.

Першими новини з’являються у нашому телеграмі

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: