circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

У 92-й школі для учнів початкових класів організували QR-бібліотеку

19.03.2021, 18:29

text
Поділитися:

Електронна QR-бібліотека з’явилась у школі за ініціативи вчителів молодших класів. Ідея виникла завдяки карантину. Тобто читальню розробили задля того, аби зменшити контакт і не передавати книги одне одному з рук в руки. У закладі для цього відвели спеціальне місце. Тексти книг зберігаються на шкільному гугл-диску та оновлюватимуться щомісяця.

З нагоди відкриття читальні школярі стали учасниками коворкінгу “Казковий лабіринт”. Діти працювали у групах одночасно на декількох локаціях. Для учнів інклюзивних класів провели заняття з елементами animal-терапії, де малеча співала і танцювала разом з черепахою Ахою. Інші ж учні обрали казку та створили невеличку театральну постановку за її мотивами.

На іншій локацій — у шкільній бібліотеці — діти переглянули мультфільм-казку «Котигорошко», а згодом обговорили побачене та відповіли на питання вікторини. Вчителі кажуть, мультик обрали невипадково. Адже у ньому порушуються питання й теми, необхідні для гармонійного розвитку дитини. Зокрема, про друзів та родину. А ще для учнів організували кольорову арт-терапію “Малюнки у віконцях”. Тут школярі створювали свої картини за допомогою незвичних матеріалів — губок для миття посуду, ватних паличок і навіть гребінця для волосся.

Також малеча відвідала майстер-клас із виготовлення персонажів пальчикового театру. Тут школярі власноруч створили героїв для казки “Ріпка”.

Вчителі зазначають: у школі є й інклюзивні класи. Тому такі заходи дуже важливі для дітей. Адже це допомагає усім учням об’єднатися та краще порозумітися.

Такі тематичні заходи у школі проводять постійно, щомісяця обирають цікаву та важливу тематику. На квітень вже планують заходи екологічного спрямування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: