circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

У Мелітополі запрацював новий центр адмінпослуг

26.04.2021, 10:49

text
Поділитися:

Привітати мешканців міста з цією подією прибув заступник голови Запорізької обласної державної адміністрації Руслан Шиханов. На заході також були присутні народний депутат України Сергій Мінько, міський голова Мелітополя Іван Федоров та заступник голови Запорізької обласної ради Геннадій Фукс.

Звертаючись до мешканців громади, Руслан Шиханов передав привітання від голови Запорізької обласної державної адміністрації та підкреслив,що представникам обласної влади завжди приємно відкривати об’єкти соціальної інфраструктури, які створюють комфорт для життя кожної людини.

– Вітаю Мелітополь та Мелітопольський район з таким гарним надбанням! Перед нами результат потужної командної роботи. Оновлений Центр надання адміністративних послуг прослужить ще багато років на користь всієї громади. Вірю, що у ньому завжди пануватиме комфорт як для працівників, так і для відвідувачів. Та найголовніше, щоб люди, які звернуться сюди за адміністративними послугами, завжди вирішували свої питання і виходили задоволеними, з посмішкою на обличчі, – зазначив Руслан Шиханов.

Реконструкція приміщення ЦНАПу у форматі «Прозорий офіс» була реалізована за ініціативи Мелітопольської міської ради завдяки субвенції з державного бюджету. Проект виконаний у відповідності до сучасних стандартів із дотриманням принципів фізичної безбарєрності для надання послуг.

Також завдяки участі Мелітопольської міської ради у третьому раунді відбору учасників з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою», вдалося за донорські кошти проведести навчання персоналу, придбати меблі, офісну техніку та програмне забезпечення.

Сьогодні у оновленому ЦНАПі Мелітополя можна отримати 230 послуг – від реєстрації місця проживання до оформлення й видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон та ІD-картки. У структурі Центру працюють 27 працівників. З початку року ними вже надано понад 10 тисяч послуг. Адміністратори Центру також можуть обслуговувати громадян за межами офісу. Для цього створено стаціонарне віддалене робоче місце адміністратора та пересувне віддалене робоче місце для обслуговування маломобільних груп населення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: