circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

У Запоріжжі покращать роботу керуючих компаній

14.08.2019, 19:21

text
Поділитися:

Покращити сервіс та налагодити контакт із жителями Запоріжжя. Таке завдання поставив міський голова Володимир Буряк представникам керуючих компаній. Причина – низькі показники роботи, що фіксують у міському контакт-центрі 15-80, через який проходять заявки запоріжців. Там же фіксують і їхній статус та процес виконання. Зі слів представників установи, половина заявок, які надходять, стосуються саме проблем у житловому фонді, яким опікуються керуючі компанії.

Підтоплення у підвалі, проблеми із покрівлею чи необхідність ремонту у під’їзді. Щодня із такими проблемами сотні запоріжців звертаються до міського контакт-центру “15-80”. Три роки тому його створили на базі однойменної служби. Все аби запоріжці могли не тільки залишати свої скарги, а й контролювати виконання ремонтів. Підсумки роботи за останнє півріччя обговорили у міськраді. Володимир Буряк зазначив, контакт-центр дав місту можливість відстежувати роботу районних адміністрацій, керуючих компаній, та місцевих комунальних підприємств. Міський голова Володимир Буряк наголосив, регламент, який був розроблений і на протязі деякого часу підлягав доповненням, змінам, є основним критерієм для оцінки роботи того чи іншого підприємства, – від заявки, яка поступає на контакт-центр, до виконання цієї заявки. Других критеріїв немає. Виконана заявка — значить, підприємство спрацювало.

У контакт-центрі зазначають, підприємство вже налагодило зв’язки із рядом державних, та приватних установ, які відповідають за життєдіяльність міста. Серед них зокрема і управління транспорту, інфраструктури, “Міська аварійна служба”, “Водоканал” та концерн “Теплові мережі”. За статистикою, більшість профільних підрозділів виконує свої обов’язки досить оперативно. Деякі,навіть, отримують подяки у свою адресу.

Як доповів директор КП «Центр управління інформаційними технологіями» Юрій Орєшкін, основні проблеми, з якими звертаються містяни, – інженерні мережі та обслуговування електромереж. Це магістральні водоводи зовнішніх мереж. Проблеми інженерних мереж становлять 41% звернень, обслуговування електромереж — 17%, зовнішніх мереж водопостачання — ще 11%.

Проте втішні показники мають не всі виконавці. За перше півріччя, половина звернень, які надходять на 15-80 стосуються житлово-комунальної сфери, якою опікуються керуючі компанії. Юрій Орєшкін каже, на сьогодні на керуючі компанії надходить близько 50% звернень по сфері ЖКГ. 4% – це “Наше місто”, 4% – “Місто для людей”, “Запоріжремсервіс” – 17% всіх звернень, які заходять по сфері ЖКГ. І керуюча компанія “Мрія” – ще 6%. Якщо все це скласти до купи, ми маємо 50% всіх звернень, які заходять. Це все, що стосується житлового фонду.

Представники «Запоріжремсервісу» запевняють, за кілька місяців результати роботи підприємства зміняться. Начальник КП «Запоріжремсервіс» Сергій Ращєпкін говорить, наразі виконується велика робота з підготовки до осінньо-зимового періоду. На найближчі 2 місяць заплановано великі обсяги робіт, результати яких буде видно та відчутно.

Володимир Буряк нагадав: керуючі компанії, чи то приватні, чи то комунальні, повинні знаходитись на першому рубежі та спілкуватись з жителями Запоріжжя. І ті проблеми, які є у тому чи іншому будинку, вони повинні знати їх як свої 5 пальців.

Міський голова наголосив, запоріжці мають вчасно отримувати інформацію про плани робіт, виконання ремонтів на будинках та іншу важливу інформацію. Якщо діалог так і не налагодять, на керуючі компанії чекатимуть санкції. Міський голова пояснює, через відсутність профільного закону, він чи міськвиконком не можуть розірвати відносини з керуючими компаніями. Але є економічні важелі управління, які дозволяють «вдарити копійкою».

Мер зазначив, на розробку пропозицій щодо покращення своїх послуг та налагодження співпраці із мешканцями, керуючі компанії та комунальні підприємства міста мають тиждень. Після цього вони мають покласти на стіл пропозиції щодо покращення роботи. Як згідно регламенту, так і реагування на ті чи інші скарги жителів міста Запоріжжя. Володимир Буряк підкреслив, керуючі компанії створили свій бізнес не для того, щоб заробляти гроші. Вони створені для того, щоб давати якісні послуги, а вже потім – заробляти гроші.

У свою чергу, аби налагодити зв’язок із запоріжцями та покращити якість обслуговування у комунальній сфері, представники контакт-центру запропонували проводити на базі установи гарячі лінії із представниками керуючих компаній та комунальних установ міста.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: