circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

У Запоріжжі затопило багатоповерхівку

21.08.2019, 21:45

text
Поділитися:

Більше десяти тисяч опрацьованих звернень за місяць. У такому режимі працює контакт-центр 1580. Запоріжці звертаються із різними проблемами: тече дах, немає опалення чи світла у квартирі. Жителі будинку по вулиці Дунайська, 14 звернулись до 1580 через те, що прорвало трубу.

Зранку цю багатоповерхівку по вулиці Дунайська, 14 затопило. В одній із квартир на четвертому поверсі прорвало трубу з холодною водою, що потрапила в оселі на інших поверхах. Тому мешканці будинку звернулися на 15-80.

Операторка контакт-центру вносить дані про заявника та проблему у спецформу. Уточнює характер проблеми, дає опис і зберігає заявку. Повідомлення автоматично відправляється компанії-управителю. Саме вони повинні виконати необхідні роботи. Керівниця міського контакт-центру “15-80” Наталія Вітвіцька говорить, надійшло аварійне звернення про те, що у квартирі прорвало трубу та затоплює сусідні квартири. Заявку передали до аварійної служби КП «Запоріжремсервіс». Аварійна служба прибула на місце, оцінила ситуацію і для локалізації аварійної ситуації було відключено від холодної води 1, 2, 3, 4 та 5 під’їзди.

Встановивши причину та місце пориву труби працівники “Запоріжремсервісу” приступили до роботи.

Комунальники кажуть, за день отримують десятки електронних заявок від контакт-центру “15-80”. Пояснюють, аварійна ситуація у будинку по вулиці Дунайській сталася через старі труби. Інженерка МАС КП “Запоріжремсервіс” Світлана Захарченко говорить, після того, як було отримано доступ до труб, комунальники розпочали зварювальні роботи. Аварія стала, скоріше за все, через давність труб у врізці. Стан інженерних мереж господарі квартири не бачили, оскільки цю трубу закладено кафелем.

У контакт-центрі кажуть, за шість років існування співпрацю налагодили з державними та приватними установами міста. Тому проблеми містян вирішуються оперативніше. Наприклад, у разі аварійної ситуації спецслужбі дається три години, аби її усунути. Наталія Вітвіцька зазначає, все залежить від масштабу аварії. Наприклад, відсутність води у будинку розглядається як катастрофічна ситуація.

За кілька годин оператор контакт-центру передзвонює заявнику та перевіряє стан виконання робіт. У багатоповерхівці по вулиці Дунайській аварійну аварію вже ліквідували. Служба “15-80” повідомляє, залишити заявку запоріжці можуть не лише за телефоном гарячої лінії, а й на їхньому сайті.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: