circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

У Запоріжжі з’являться автономні тролейбуси та катери з правого на лівий берег

23.08.2019, 22:26

text
Поділитися:

20 кілометрів без підзарядки. У Запоріжжі з’явився перший тролейбус із автономним ходом. Про це міський голова Володимир Буряк повідомив на виконкомі. Транспорт має вийти на новий маршрут, який поєднає центр міста із Хортицею. Також розглянули на виконавчому комітеті і можливість з’єднання Лівого та Правого Берега Дніпра річковим транспортом. Організацію водних перевезень ініціював мер Володимир Буряк. Причиною для цього стали затори, які утворюються на Дніпрогесі через ремонт.

На порядку денному у представників виконкому більш ніж півтори сотні питань. Серед найважливіших — врегулювання ситуації із заторами, що виникають на греблі “Дніпрогес” у години пік через ремонт дорожнього полотна. Зі слів міського голови, порозуміння з патрульними є. Найближчими днями на майданчику одного з місцевих підприємств облаштують і стоянку для вантажівок. Це полегшить роботу з водіями. За дорученням міського голови, роботи на об’єкті ведуться у цілодобовому режимі.

Міський голова Володимир Буряк наголосив, майже кожного дня чисто технічно ми зустрічаємося із працівниками і підрядниками, які працюють на Дніпрогесі. Сьогодні є порозуміння між містом і працівниками Дніпрогесу у тому, що ремонт потрібно дійсно зробити. І зробити так, щоб це у першу чергу не заважало пересуванню транспорту чи жителів з Правого на Лівий берег. Я розумію, що є сьогодні ще труднощі ,але вони будуть. Але ремонт потрібно робити тому що це перш за все безпека людей, які будуть пересуватися через греблю.

Також учасники виконкому підтримали проект рішення про запуск річкового транспорту на час ремонту греблі. Маршрут з’єднає Лівий і Правий береги Запоріжжя. Це дасть змогу розвантажити проїжджу частину і зменшити затори. Володимир Буряк пояснює, орієнтовно з 28 серпня буде налагоджено річкове перевезення в ранішній час із Правого берега на Лівий берег за допомогою тих суден, які зараз перевозять дачників і пенсіонерів до дачних ділянок – Сади Дніпроспецсталі, Новоолександрівка та інших напрямків. Один рейс буде ранішній з Правого берега на лівий берег. Вечірній рейс збирає людей із дач і висаджує їх в річковому порту і далі іде рейсом уже в зворотному напрямку в годину пік.

Начальник управління з питань транспортного забезпечення та зв’язку ЗМР Олександр Власюк додає, відповідно зміни тролейбусні і автобусні зміни, зробили таким чином, щоб вивозити людей, які прибувають до річкового порту. Щоб вони не йшли аж до Металургів. Це все вже передбачили і зробили.

На засіданні говорили і про закупівлю нових тролейбусів. До кінця вересня до Запоріжжя надійдуть 9 транспортних засобів з Європи. Затвердили і запуск нового маршруту, який поєднає центр міста з Хортицею. На ньому працюватимуть нові тролейбуси з автономним ходом. Перший із п’яти вже надійшов до Запоріжжя. Володимир Буряк каже, працюватимуть вони на новому маршруті, який буде з’єднувати центр міста Запоріжжя через проспект Соборний, через греблю, з бульваром Вінтера, а далі слідуватиме через Арочний міст на Хортицю. Кільце розташовуватиметься на розвилці з Бабурки чи з Хортицького району. Ці тролейбуси з автономним ходом, тому є можливість без відновлення контактної мережі запустити їх по цьому маршруту.

Чільне місце на засіданні відвели фінансовим питанням. Міський голова зазначив, під час свого останнього візиту до Києва, йому вдалося знайти спільну мову з представниками Мінфіну. Тоді говорили про залучення інвестицій для низки масштабних проектів, які реалізуються у місті. Міністерство дало згоду на підписання угоди з Європейським інвестиційним банком. Відтак Запоріжжя має змогу отримати понад 15 мільйонів євро на термомодернізацію близько шістдесяти шкіл, дитячих садків і лікарень. Володимир Буряк говорить, вчора отримали наказ Міністра фінансів України Маркарової Оксани Сергіївни. Підписаний цей наказ про те, що місту Запоріжжю виділяється близько 15,4 млн. євро під термомодернізацію близько 60 будівель. Термін кредитування – 22 роки і пільговий період близько 5 років. Відсоткова ставка 2,5% річних.

Крім того говорили і про необхідність виділення 15 мільйонів гривень з міського бюджету на коригування проекту будівництва мостів. Це питання депутати міськради мають ще розглянути 28 серпня на сесії, наголосив Володимир Буряк.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: