circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

У запорізькому контакт-центрі 15-80 розповіли про плани на майбутнє

16.08.2019, 01:12

text
Поділитися:

Понад 80 тисяч опрацьованих звернень та 60 тисяч успішно проведених консультацій. Такі об’єми робіт за останнє півріччя має міський контакт-центр “15-80”. За час роботи там налагодили співпрацю із 15 підприємствами різної форми власності, які відповідають за життєдіяльність нашого міста. Серед них — керуючі компанії, районні адміністрації та департаменти.

Щодня, незалежно від часу доби та погоди за вікном у міському контакт-центрі “15-80” гамірно, а кожен оператор працює не покладаючи рук. У цілодобовому режимі сюди надходять тисячі звернень від запоріжців.

Хтось скаржиться на проблеми із покрівлею, хтось на поломки електромереж або систем водопостачання. Усі ці звернення оператори реєструють, а дані передають безпосередньо виконавцю. Після чого контролюють хід робіт та строки їхнього виконання.

Протягом шести років, від запуску роботи самого кол-центру тут працює і пані Вікторія. За день вона може опрацювати від кількасот до півтисячі звернень. Деяких клієнтів вже може впізнати навіть за голосом. Каже, часто для вирішення проблемних питань необхідно знайти правильний підхід до людини, яка знаходиться по той бік телефону. А інколи, просто підтримати гарним словом. Працівниця аналітичного відділу міського контакт-центру “15-80” Вікторія Лісова каже, є певні будинки, котрі добре відомі операторам, як і їх проблеми. Заявників, що часто звертаються, впізнають за голосом. Бувають і важкі випадки – коли заявки не може зрозуміти, у чому проблема. Тут операторам допомагає досвід.

У контакт-центрі кажуть, за роки існування підприємство налагодило співпрацю із рядом державних, та приватних установ, які відповідають за життєдіяльність міста. Серед них управління транспорту, інфраструктури, “Міська аварійна служба”, “Водоканал” та концерн “Теплові мережі”. І на цьому тут зупинятись не збираються.

Вікторія Лісова зазначає, заявник може зателефонувати та уточнити відомості, стан його звернення та чому воно не виконується, також з’ясувати, чи будуть відключення світла чи води, а також будь-які відомості щодо благоустрою.

Однак найбільше звернень, які отримує міська служба стосуються житлово-комунальної сфери, якою опікуються керуючі компанії. Перш за все це пов’язують із станом житлового фонду. Проте, це не привід закривати очі на проблеми містян, впевнені у контакт центрі. А для того, аби запоріжці могли більше дізнатись про плани ремонтів або іншу важливу інформацію, тут планують відкрити спеціальну гарячу лінію. Керівниця міського контакт-центру “15-80” Наталія Вітвіцька каже, мешканці будуть більш поінформовані про якісь впровадження. Більш того, центр пропонував конкретних учасників події. Конкретних осіб, які будуть цікаві для спілкування з мешканцями. Це профільні заступники мера, це депутати міської ради. Також це голови районних адміністрацій, директори підприємств, департаментів. Керуючих компаній, насамперед. Це мешканцям буде цікаво.

Окрім телефонної гарячої лінії, служба “15-80” має офіційний сайт, на якому жителі міста також можуть залишати свої заявки та слідкувати за перебігом ремонтів і наданням необхідних послуг. Ним вже активно користуються тисячі запоріжців.

А своєрідною перевагою для тих, хто зареєструвався у особистому кабінеті стануть регулярні електронні звіти та попередження про проведення робіт на вказаних адресах та статус їхнього виконання.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: