circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Визначено напрямки, за якими курсуватимуть кредитні електрички

24.11.2021, 08:18

text
Поділитися:

Голова Запорізької облдержадміністрації Олександр Старух провів робочу зустріч на тему оновлення рухомого складу для приміських залізничних перевезень. Участь в обговоренні взяли представники обласної ради, профільних управлінь запорізької облдержадміністрації, територій, які користуються приміським залізничним транспортом, онлайн долучилися представники “Укрзалізниці”.

Минулого тижня ми провели робочу зустріч у Міністерстві інфраструктури, де обговорили виконання розпорядження Кабінету Міністрів про реформування залізничного транспорту. Запорізька та Дніпропетровська області потрапили в експериментальний проєкт з модернізації регіональних послуг перевезення залізничним транспортом, зокрема, оновлення рухомого складу за рахунок Європейського інвестиційного банку. Для Запорізької області це дуже актуальне питання – адже термін експлуатації електропоїздів, які працюють в регіоні, добігає завершення – до 2028 всі електрички буде знято з рейсів, адже їм вже по 60 років, і нам не дозволяють їх використовувати, – розповів голова ЗОДА.

За попереднім проєктом, який обговорювали під час зустрічі в Києві, Запорізька область може придбати 6 електропоїздів з 5 вагонами, на загальну суму 37 млн євро в кредит на 25 років. Ці електрички працюватимуть на найбільш популярних маршрутах регіону – “Енергодар – Запоріжжя”, “Запоріжжя-Пологи-Бердянськ”, “Запоріжжя-Мелітополь”.

Під час наради свою зацікавленість у міжміських пасажирських перевезеннях електричками підтвердили представники профільних відомств Запоріжжя, Мелітополя, Бердянська, Поліг та Енергодару.

Учасники зустрічі відзначили – для того, аби громади у правильному обсязі компенсували роботу електричного транспорту, потрібно впровадити технічний облік пасажирів та електронні квитки. Запровадження контрактних послуг дозволить “Придніпровській залізниці” забезпечити беззбиткові перевезення, адже на сьогодні приміські перевезення збиткові та дотаційні.

Для того, аби розглядати можливість оновлення рухомого складу кредитним коштом, потрібно в найближчий час провести аудит приміських перевезень в регіоні – ретельно вивчити попит, завантаженість маршрутів, обсяги пільгових перевезень, зрозуміти рентабельність таких перевезень та залучитися фінансовими гарантіями зацікавлених територій.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: