circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Як працює міський контакт-центр «15-80» та як залишити заявку

14.07.2021, 17:54

text
Поділитися:

Саме так починається кожен день у контакт центрі «15-80». Оператори приймають заявки жителів з усього міста. Далі з’ясовують проблему та напрямок роботи, а потім передають звернення спеціалістам. Кажуть, ситуації бувають різні, щодня варіюється і кількість заявок.

Залишати заявки можна не лише зателефонувавши на «гарячу лінію». Також можна створити власний електронний кабінет на сайті контакт-центру і написати звернення там. Працівники кажуть: контролюють весь шлях заяви, від надходження до її повного виконання.

У разі неякісного виконання робіт фахівці аналітичного відділу повторно адресують звернення виконавцю. У контакт-центрі зазначають: співпрацюють із керуючими компаніями, райадміністраціями, комунальними підприємствами, інспекціями та управліннями.

Також на базі контакт-центру працює міський чат-бот «Назар». За його допомогою запоріжці можуть дізнатися інформацію про планові чи аварійні відключення води, світла чи газу. Окрім цього, вже місяць працює «гаряча лінія», на яку приймаються звернення до заступників міського голови.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: