circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Запоріжці стали частіше скаржитися до Держпродспоживслужби

10.04.2020, 09:28

text
Поділитися:

За 1 квартал 2020 року до ГУ Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 327 письмових звернень від громадян. Це на 51 % більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

За інформацією ГУ Держпродспоживслужби регіону, найбільше звернень надійшло щодо захисту прав споживачів – 220 звернень, що становить 67 % від загальної кількості. У сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини надійшло 34 (10%) звернення; санітарного та епідемічного добробуту населення, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства – 33 (10%); дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін – 28 (9.0 %); захисту рослин та фітосанітарного стану – 10 (1,4%); з інших питань – 12 звернень.

У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання неякісного надання послуг доставки посилок та вантажів, житлово-комунальних послуг, придбання неякісної побутової техніки. Також актуальним залишається питання недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів (м’ясних, рибних та молочних виробів).

В умовах карантину громадяни стали більше звертатися за допомогою засобами телефонного зв’язку через урядову гарячу лінію та мережу інтернет. Зокрема, за звітний період надійшло 190 звернень цими засобами зв’язку, що на 123 (або на 162%) більше, ніж у 1 кварталі минулого року.

Тож представники ГУ Держпродспоживслужби регіону радять громадянам надсилати звернення поштою або за допомогою мережі інтернет. Крім того, можливо звертатися за допомогою, зателефонувавши на «гарячу лінію».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: