circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Запоріжці стали частіше скаржитися на неякісні товари та послуги

29.07.2020, 10:39

text
Поділитися:

За пів року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 600 звернень від громадян. Це на 24 % більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

Найчастіше споживачі порушували у своїх зверненнях питання захисту своїх прав під час отримання послуг, придбанні техніки та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 334 або 55,6% від загальної кількості.

Значно більше у звітному періоді стали звертатися громадяни щодо санітарного та епідемічного благополуччя, державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства. Упродовж І півріччя надійшло 105 звернень (17,5 %) на цю тему.

На третьому місці за актуальністю є звернення щодо безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. У 86 (14%) випадках споживачі зверталися щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів, порушення власниками тварин вимог до їх утримання.

У порівнянні з попереднім роком майже втричі зросла кількість скарг стосовно формування та застосування цін на продукти харчування та ліки. Протягом першого півріччя з вказаного питання надійшло 50 таких звернень.

Свої звернення громадяни можуть надсилати на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: 69002, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Гоголя, 105А; [email protected] Можна залишити звернення на сайті за посиланням: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=zv&id=3&form=3

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: