circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Запоріжці стали гірше сплачувати за комунальні послуги

18.01.2019, 11:31

text
Поділитися:

На обласній селекторній нараді, яка відбулася під керівництвом заступника голови облдержадміністрації Віктора Скоблікова, розглянуто стан розрахунків за житлово-комунальні послуги і наявність заборгованості населення за послуги галузі.

Директор Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації Віталій Литвиненко повідомив, що рівень розрахунків населення за всі види житлово-комунальних послуг за станом на 01.12.2018 становить 83,4 %, що на 8,3% менше у порівнянні з 01.11.2018. При цьому борг населення на кінець звітного місяця становить 2,329 млрд. грн., що на 407 млн. грн. більше у порівнянні з початком листопада.

Так, рівень розрахунків населення області за послугу з централізованого опалення та гарячого водопостачання становить 88,2 %, що на 17,3 % менше у порівнянні з листопадом минулого року. Заборгованість населення на кінець звітного місяця сягнула 867 млн. грн.

За послугу водопостачання та водовідведення розрахувались на 87,3 %, проте заборгованість залишилася в сумі 159,9 млн. грн.

Розрахунки населення за послугу з утримання будинків та прибудинкових територій на рівні 87,7 %, що на 1,4 % більше у порівнянні з листопадом 2018 року, а заборгованість населення накопичилася на суму 245,5 млн. грн.

Рівень розрахунків населення за послугу з вивезення побутових відходів становить 87,2 %, а борг складає 37,2 млн. грн.

За даними ПАТ «Запоріжгаз», рівень розрахунків населення області за спожитий природний газ за станом на грудень 2018 року становить лише 30 %, заборгованість – 158,8 млн. грн. За інформацією ДП «Газ Мелітополь», населення м. Мелітополь та Мелітопольського, Веселівського, Приазовського районів розрахувалося на 86,5%, заборгувавши 22 млн. грн.

Підбиваючи підсумки, заступник голови облдержадміністрації Віктор Скобліков наголосив, що ситуація з розрахунками населення за житлово-комунальні послуги є негативною і зумовлено це, здебільше, початком опалювального сезону, адже у мешканців додалася оплата ще однієї послуги. Все одно, керівники територій мусять вжити заходів щодо активізації підприємствами житлово-комунального господарства роботи з покращення стану розрахунків, а саме: укласти з боржниками договори на реструктуризацію боргу; провести з ними роз’яснювальну роботу, а також позовну роботу щодо стягнення заборгованості у судовому порядку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: