circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Запоріжцям пропонують стати «таємними клієнтами» центрів МВС

01.03.2019, 12:07

text
Поділитися:

Запорізькі сервісні центри приєднуються до запуску нового проекту «Таємний клієнт», у рамках якого громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу. Головна мета проекту – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби покращити якість надання послуг.

Враховуючи те, що до сервісних центрів щороку звертаються понад 4 000 000 осіб, їх думку важливо почути для того, щоб будувати довіру між установою та суспільством.

Сервісні центри МВС в оновленому форматі розпочали свою активну взаємодію з громадянами ще два з половиною роки тому. За цей час у Запорізькій області вдалося переформатувати роботу семи сервісних центрів МВС. Зокрема, шість сервісних центрів оновлені та відповідають стандартам реформування. Оновлення ще одного центру – в Бердянську, планується найближчим часом.

Сервісні центри здійснють надання платних і безоплатних послуг, віднесених до компетенції Міністерства внутрішніх справ. Серед основних функцій та послуг сервісних центрів МВС – видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, видача довідок про несудимість, оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів тощо. У віддалені райони області, де немає стаціонарних сервісних центрів, виїжджає мобільний сервісний центр.

Частину послуг можна отримати онлайн. Зокрема, онлайн можна замовити довідку про несудимість, яка може знадобитися при оформленні на роботу, для оформлення візи для виїзду за кордон, для участі у тендері, здійснення усиновлення, встановлення опіки, оформлення громадянства, оформлення або поновлення документів тощо.

«Таємним клієнтом» може стати будь-яка людина під час відвідання сервісного центру МВС. Для цього необхідно детально ознайомитися з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, а потім заповнити та надіслати анкету-відгук.

Під час свого візиту громадянин зможе оцінити роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також зможе зазначити інформацію про зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах. Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу, а результати проекту потім будуть оприлюднені на сайті Головного сервісного центру МВС.

Проект «Таємний клієнт» реалізовується за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу (КМЄС) в Україні.
За консультаціями можна звертатися за телефоном (044) 290-19-88.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: