circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Запоріжцям розповіли про роботу контакт-центру “15-80”

08.11.2018, 19:33

text
Поділитися:

Більше 5 тисяч викликів протягом дня. Саме таку кількість звернень від запоріжців обробляє служба “15-80”. У зв’язку із початком опалювального сезону дзвінків стало вдвічі більше, кажуть оператори. Останніми днями найчастіше скаржаться на часткове опалення або його відсутність.

Вікторія Лісова працює у контакт-центрі з часу його заснування — вже 6 років. Каже, щодня приймає щонайменше дві сотні дзвінків. У “гарячі” періоди, такі як зараз, – початок опалювального сезону – близько п’яти сотень. Окрім Вікторії, у контакт-центрі працюють ще 23 оператори. Кажуть, що минулоріч додзвонитися до них було вкрай складно — черги на лінії були понад 7 хвилин. Аби уникнути таких проблем цього року, кількість одночасних викликів збільшили до 120.

Працівники центру зазначають: щоб зменшити навантаження на телефонні лінії, можна подати онлайн-заявку на офіціному сайті “15-80”. Це займає кілька хвилин — без черг та дзвінків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: