circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Запорізькі дитсадки отримають гроші на організацію інклюзивних груп

21.07.2019, 13:37

text
Поділитися:

Цього року понад 37 млн гривень держава спрямувала на місця для підтримки дошкільнят з особливими освітніми потребами. Основна мета – допомогти цим дітям краще соціалізуватися в суспільстві та дати їм максимум можливостей для розвитку. На цьому наголосила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час перебування у Запорізькій області.

Лілія Гриневич відзначила, що саме Запорізька область є лідером у сфері впровадження інклюзивної освіти, зокрема в дитсадках.

– Саме 2019 року ми вперше виділили субвенцію на інклюзію в дошкільній освіті. Запорізька область є флагманом упровадження інклюзії в закладах освіти. Вже три роки поспіль у нас була субвенція на інклюзивну освіту в школах, але ж ми так само маємо допомогти створювати відповідне освітнє середовище для діток в інших ланках освіти. І от ця субвенція на дошкільну освіту – вона становила на цей рік 37,2 млн грн. Саме тут, у Запорізькій області, 138 діток охоплено інклюзивним навчанням у дошкільній освіті, це вище загальнодержавного показника втричі, – повідомила Лілія Гриневич.

Загалом у 2018-2019 навчальному році 2359 дітей з особливими освітніми потребами в Україні отримували дошкільну освіту в інклюзивних групах.

Крім субвенції для дошкільнят з особливими освітніми потребами розроблено чіткі вимоги до організації інклюзії; забезпечено фінансування додаткових занять; надано переліки, з яких можна вибрати та закупити за кошти держави обладнання для дитини з особливими освітніми потребами, щоб здобуття нею освіти було якісним та комфортним.

– Очевидно, що якість упровадження інклюзивної освіти ще потребує роботи та вдосконалення, але ми рухаємося крок за кроком. Тільки так і можна прийти до великої мети: щоб кожна дитина в школі могла соціалізуватися та навчатися в комфортних умовах. Також важливо, щоб у роботі з дітьми з особливими потребами використовувалися сучасні методики та обладнання, було програмне забезпечення. Успіх методики ще залежить від того, як працюють фахівці, тому педагоги теж мають навчитися тому, як працювати та вчити дітей, – наголосила Лілія Гриневич.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: