circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Запорізькі маршрути обслуговуватимуть 100 великих автобусів

19.12.2018, 09:55

text
Поділитися:

На базі Агентства регіональних ініціатив відбувся «круглий стіл», присвячений черговому етапу реалізації міської програми, розрахованої на період до 2020 року, по заміні маршруток на міські автобуси великої місткості, повідомляє прес-служба мерії.

– Сьогодні в Запоріжжі діє шість маршрутів, на яких курсують великі міські автобуси. У лютому-березні майбутнього року до них додадуться ще три маршрути. Це №39 «Нікопольське шосе – пл. Університетська», №78 «Сімферопольське шосе – ПК ЗАЛК» і №29 «Заводський район – 4-й Південний», – повідомив начальник управління з питань транспортного забезпечення та зв’язку Запорізької міської ради Олександр Власюк.

З метою реалізації міської програми по заміні мікроавтобусів класу «Б» автобусами середньої та великої місткості, в жовтні поточного року був підписаний договір лізингу з «Укргазбанком» на поставку 50 автобусів МАЗ 203, автобуси цієї марки вже курсують на маршрутах №17, 18, 59 і 72. П’ятнадцять автобусів місто отримало в грудні, з них одинадцяти вже присвоєні держномери.

Парк нових автобусів діє на базі КП «Запоріжелектротранс» в якості самостійного підрозділу.

– Ставка на автобуси МАЗ 203 зроблена не тільки завдяки їх відмінним експлуатаційним властивостям, комфортабельності і оптимальному співвідношенню ціни і якості. Важливим моментом є вирішення питань з запчастинами. За умови, що всі автобуси однієї марки, процес ремонту стає легше і економічніше, – зазначив директор автобусного парку КП «Запоріжелектротранс» Сергій Лісовий.

В даний час з закуплених раніше МАЗів щодня на маршрут виходить 41 автобус, технічний резерв забезпечений. При цьому кінцева потреба в таких автобусах визначена на рівні 150 одиниць.

– Підписуючи в 2016 році програму заміни маршруток великими автобусами, ми розраховували на те, що вирішимо питання з перевезеннями пасажирів на основних напрямках. Разом з тим, ми не ставили завдання повністю витіснити маршрутки. Однак в нових умовах вони змушені будуть перебудувати свою роботу в бік підвищення якості та безпеки. Завдяки такому поєднанню можливостей міста і приватних перевізників транспортне забезпечення запорожців з розряду проблеми поступово перейде в клас системно розв’язуваної задачі, – сказав Олександр Власюк.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: