circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Запорізький кол-центр “15-80” налагоджує взаємодію з компаніями-управителями

15.11.2017, 11:42

video text
Поділитися:

Так починається день для старшої операторки Юлії Чайки. Вона працює тут вже другий рік. Майже кожного дня приймає до 250 дзвінків.

Операторка вносить дані про заявника та проблему в ось таку спеціальну форму. Уточнює характер проблеми, дає опис та зберігає заявку. Повідомлення автоматично відправляється компанії управителю. Саме вона повинна виконати роботу.

На обробку однієї заявки операторки витрачають 3-4 хвилини. У залежності від того, як швидко заявник пояснить, що сталося. Однак, запоріжці все одно нарікають на роботу кол-центру. Мовляв, туди не додзвонитися. У контакт-центрі пояснюють, щодня доводиться обробляти до 3000 тисяч заявок. Тому, якщо оператор не відповів відразу, слід почекати на лінії і не класти слухавку.

У тісній співпраці з кол-центром працює відділ контролю звернень. Тут тримають зв’язок із заявниками та виконавцями. Та контролюють вчасне виконання робіт. На усунення проблеми заявника дається певний час.

Якщо робота не виконана вчасно, то відділ звертається до керівництва компанії управителя. Однак повністю взяти контроль над роботою служби-виконавця тут не можуть. Хоча і основний потік негативу операторки приймають на себе. Та Юлія з колегами у відчай не впадають. Кажуть, все ж запоріжці часто дзвонять, і з подяками.

Катерина Філімонович, Владислав Овчаренко

Телеканал “Z”

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: