circle-background

Муніципальний телеканал м. Запоріжжя

circle-background
weather

+3°

Програма телепередач:

ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
weather

+3°

Телепрограма

Журналісти “Акцентів” перевірили якість роботи однієї із керуючих компаній міста

03.12.2018, 22:19

text
Поділитися:

Сам собі господар. У Запоріжжі нині створені 938 обєднань багатоквартирних будинків. Решту житлового фонду обслуговують керуючі компанії. У кожної є власна система прийому заявок. Наша Анастасія Полєшко відправилась у компанію “Мрія” та подивилась чи швидко там реагують на виклики.

Щодня тут лунає до двох сотень дзвінків — оператори фіксують скаргу та вносять до єдиної інформаційної бази. Анастасія – відповідальна за роботу диспетчерського центру керуючої компанії “Мрія”. Каже: заповнювати заявки запоріжці можуть і самостійно на веб-сайті підприємства, втім більшість таки схиляються до “живого” спілкування.

Переважно дзвінки й досі стосуються подачі тепла зі стартом опалювального періоду. У “Мрії” зазначають: левову частку скарг по будинках на Космосі та Шевченківському вже вирішили. Фахівці компанії додають: перебої здебільшого стаються через субєктивні фактори.

Після диспетчерського центру заявка автоматично надходить до майстрів. По завершенні огляду адреси власні спостереження фіксують у єдиній базі. Таки чином оператор може інформувати заявника про етапи проведення робіт.

Тільки у Шевченківському територіальному відділенні працюють 6-ро майстрів — обслуговують 96 будинків. У спектрі послуг — повна заміна мереж водо- і теплопостачання, каналізації, а також ремонти фасадів, крівель та зливостоків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: